Aluminium - u metale di u futuru

Quandu sceglite l'aluminiu da Hydro, hè forte, ligeru, durable è efficiente in u clima, facendu parte di un futuru più intelligente è sustenibile.A nostra strategia climatica hè di tagliate e nostre emissioni di CO2 30% da 2030. U nostru aluminiu pò ancu aiutà à scuntrà i vostri scopi.

E proprietà superiori di l'aluminiu in a flessibilità, u pesu ligeru è a forza facenu u materiale perfettu per quasi ogni sfida, grande o chjuca.Eccu una rapida panoramica di cumu utilizemu l'aluminiu in diverse zone di produttu, ognuna risponde à e diverse esigenze.

Alluminiu à pocu carbonu
In tutte l'applicazioni, l'usu di materiali durable è riciclabili cù una piccula impronta di carbonu cuntribuisce à riduce l'emissioni glubale è à creà prudutti per una ecunumia più circular.Hydro CIRCAL è Hydro REDUXA sò dui tipi di prudutti d'aluminiu low-carbon in u mercatu per sustene un futuru più sustinevule.

Alliati d'aluminiu
Una alea d'aluminiu hè una mistura di aluminiu è unu o più metalli, fatta per rinfurzà e proprietà di u materiale per scopi specifichi, cum'è forza, brillantezza o formabilità.L'elementi più cumuni utilizati in l'aliaghji d'aluminiu sò magnesiu, siliciu, manganese, zincu è ramu.

Prudutti d'aluminiu estrusu
L'aluminiu hè estremamente maleable è pò esse furmatu in quasi ogni forma.Un pruduttu extrusionatu hè u risultatu di scaldà un lingotto d'aluminiu à 500 ° C è pressu à traversu una matrice formata cum'è a parte finita o estrusione.Cù a lega giusta è u trattamentu termale propiu, l'estrusioni offrenu infinite opportunità d'applicazione.

Tubi d'aluminiu di precisione
I tubi di precisione sò una fonte innovativa di soluzioni d'aluminiu per una larga gamma di applicazioni.Hè spessu usatu in veiculi, frigoriferi è climatizazione, ventilazione, energia solare è sistemi di riscaldamentu.I tubi d'aluminiu sò ancu adattati per scale, scaffolding, attrezzature di giardinu è campeghju, antenne, persiane roller, fusti telescopici, trasportatori è più.

I prudutti d'aluminiu laminati
I nostri prudutti d'aluminiu flat-rolled sò altu in forza è pocu pesu, è ponu esse fatti in diversi spessori.I nostri fogli, strisce, fogli è piatti sò adattati per tuttu, da a cunservazione di l'alimentariu è di i medicini à a custruzzione di navi è automobili.

I prudutti di casthouse d'aluminiu
I nostri prudutti di casthouse, cum'è lingotti di estrusione, lingotti di foglia, leghe di fonderia, verge di filu è aluminiu d'alta purezza, sò usati in l'automobile, u trasportu, l'edificazioni, u trasferimentu di calore, l'elettronica è l'aviazione.


Tempu di Post: 27-May-2022