Sapete nantu à e bobine galvanizzate è i so benefici

Coil Galvalume o lingua fresca Galvalume Steel Sheet In Coil hè una foglia d'acciaio di carbone rivestita di lega di zincu d'aluminiu da un prucessu cuntinuu di immersione calda.A cumpusizioni nominali di u revestimentu hè 55% aluminium è 45% zinc.

Una piccula ma significativa quantità di silicone hè aghjuntu à l'alia di revestimentu.

Ùn hè micca aghjuntu à migliurà u funziunamentu di a corrosione, ma per furnisce una bona aderenza di u revestimentu à u sustrato d'acciaio quandu u pruduttu hè rotulatu, allungatu o curvatu durante a fabricazione.

L'acciaio galvanizatu combina l'eccellente prutezzione di corrosione di l'aluminiu cù a prutezzione di l'acciaio galvanizatu.

U risultatu hè un revestimentu durable, quellu chì furnisce una prutezzione di punta nantu à i bordi tagliati è, per quessa, unu chì furnisce una prutezzione eccellente per i fogli d'acciaio.

Ancu s'ellu ci sò alcune eccezzioni, per a maiò parte di l'applicazioni in a maiò parte di l'ambienti, quandu a resistenza di corrosione atmosferica longu hè necessariu, l'acciaio galvanizatu hè u pruduttu di scelta.

Hè più durable chè un spessore equivalente di revestimentu galvanizatu è offre una prutezzione di punta chì ùn si trova in pannelli rivestiti d'aluminiu.
Questa prutezzione avanzata significa menu ruggine, graffii è altre imperfezioni in a finitura nantu à i bordi rasati.Inoltre, perchè stu revestimentu hè assai resistente à a corrosione, mantene un aspettu di superficia assai brillanti quandu espostu à a maiò parte di l'atmosfera.

Queste proprietà facenu a lamina d'acciaio Galvalume u materiale di scelta per u tettu.L'eccellente resistenza à a corrosione di e lamine d'acciaio galvanizzate hè ottenuta da a presenza di domini microscòpichi ricchi di zincu è d'aluminiu in u revestimentu.

E regioni ricche d'aluminiu chì corrode assai lentamente furnisce una durabilità à longu andà, mentre chì e regioni ricche di zincu chì corrode preferenzialmente furnisce una prutezzione galvanica.


Tempu di post: Jul-22-2022