L'Avvisu N ° 16 liste 146 prudutti d'azzaru sottumessi à l'annullamentu di i rimborsi di l'impositu di l'esportazione
U 28 d'aprile di u 2021, u Ministeru di e Finanze di a Cina (MoF) è l'Amministrazione Statale di Tassazione (SAT) anu emessu un brevi avvisu (Avvisu No. 16) nantu à i so siti ufficiali per annullà i rimborsi di l'IVA nantu à l'esportazioni di certi prudutti d'acciaio à partesi di u 1 di maghju. , 2021.
Una lista di 146 prudutti d'acciaio sottumessi à l'annullamentu di i rimborsi di l'impositu di l'esportazione hè attaccata à l'Avvisu N ° 16, chì include ghisa, tubi senza saldatura è ERW (tutte e dimensioni), sezioni cave, verge, rebar, bobine PPGI / PPGL è fogli. , CRS, HRC, HRS è piastre in carbonu, lega / SS, SS / barre è verghe in lega, barre / fili tondi / quadrati, prudutti strutturali è piani, palanchi di lamiera d'acciaio, materiali ferroviari è articuli di ghisa.
L'Avvisu N ° 16 ùn furnisce micca un periodu di transizione o altre opzioni chì ponu diminuite l'impattu nantu à l'esportatori in Cina.I rimborsi di l'IVA nantu à questi prudutti sò stati dispunibuli da MoF è SAT in un avvisu datatu u 17 di marzu di u 2020, chì hà aumentatu i rimborsi di l'IVA à l'esportazione di 1,084 prudutti à un tassu di 13 per centu per rilassà i carichi finanziari affrontati da l'esportatori per via di l'esplosione di COVID. -19 à u principiu di u 2020. U 13 per centu di VAT rebates di 146 prudutti d'acciaio ùn saranu più applicati à partesi di u 1 di maghju di u 2021.
À u listessu tempu di l'annullamentu di i rimborsi di l'IVA, MoF hà publicatu un avvisu separatu per abolisce u dazi d'importazione nantu à ghisa, DRI, rottami ferrosi, ferrochrome, MS carbone è billette SS (chì hè avà zero), chì entra in vigore à partesi di maghju. 1 di u 2021.
Sicondu una dichjarazione di a Cummissione di Tariffa Doganale sottu u MoF è l'interpretazione di certi analisti, i rimborsi di l'IVA à l'esportazione è l'aghjustamenti di i dazi d'importazione miranu à riduce u voluminu di a produzzione di l'acciaio in Cina, postu chì a Cina hè impegnata à riduce significativamente l'emissioni di carboniu da i stabilimenti siderurgichi in i prossimi. anni.L'annullamentu di i rimborsi di l'impositu à l'esportazione pruvucarà è incuraghjenu i pruduttori di l'acciaio chinesi à vultà à u mercatu domesticu è riduce a produzzione domestica di l'acciaio crudu per l'esportazione.Inoltre, i novi aghjustamenti miranu à riduce i costi d'impurtazione è espansione l'impurtazioni di risorse d'acciaio.
Tempu di Post: 13-May-2021