Cosa hè u tettu ondulatu?

Lamiera d'acciaio galvanizzata ondulata hè fatta di lami galvanizzati in caldu è altri fogli di metallu, chì sò rotulati è furmati à friddu in diversi profili ondulati. Hè largamente utilizatu in tetti è decorazione di muru interni è esterni di edifiziu, magazzinu, custruzzione speciale, grande. -span struttura azzaru houses.Most di i fogli azzaru laminatu friddu nant'à u mercatu sò rivestiti: galvanized o aluminium-zinc, strata pittura, è a larghezza hè generalmente 600-1200MM pressatu.Hè aduprata in particulare per a custruzzione di tetti è muru.A causa di a so bona plasticità, pò risponde megliu à e esigenze di diverse forme architettoniche.
Havi i vantaghji di una bona resistenza à a corrosione, eccellenti prestazioni di trasfurmazioni è di furmazione, costu di produzzione bassu, bella apparenza, cù bella apparenza, culore durable, è prutezzione di l'ambiente, installazione còmoda è rapida, resistenza à i terremoti, resistenza à u focu, resistenza à a pioggia, longa vita di serviziu. è senza mantenimentu.
Sicondu u statu di a superficia, ponu esse divisi in spangles ordinariu, spangles chjuchi, spangles cero è prudutti di superficia sana sana. Sicondu e diverse forme, hè principarmenti divisu in tile in forma di T, tile corrugated, tile glazed è cusì.


Tempu di post: 29-06-2022