Circa Hot rolled

Circa Hot rolled

Laminazione à caldu hè parente à u laminamentu à u friddu, u rollu à u friddu hè rotulatu sottu à a temperatura di cristallizazione, è u rollu caldu hè sopra à a temperatura di cristallizazione.

Hè cunnisciutu ancu, piastra calda, piastra calda.Lastre laminate à caldu utilizanu lastre di colata cuntinuu o lastre di fioritura cum'è materie prime, riscaldate da un fornu di riscaldamentu caminante, decalcificazione d'acqua d'alta pressione, è poi entra in u mulinu di laminazione.I materiali di laminazione ruvida sò tagliati a testa, a coda, è dopu entra in u laminatore di finitura per u cuntrollu di l'urdinatore.Rolling, dopu à u rolling finale, si sottumette à un rinfrescante laminare (tasso di rinfrescante cuntrullatu da l'urdinatore è avvolgimentu da u coiler per diventà una bobina di capelli dritta.
Vantage

□ Vantaggiu
(1) Laminazione calda pò riduce significativamente u cunsumu d'energia è riduce i costi.Durante u laminazione in caldu, u metale hà una alta plasticità è una bassa resistenza à a deformazione, chì riduce assai u cunsumu d'energia di a deformazione di metalli.

(2) Laminazione a caldo pò migliurà a prestazione di trasfurmazioni di metalli è leghe, vale à dì, i grani grossi in u statu di colata sò rotti, i cracki sò guariti significativamente, i difetti di colata sò ridotti o eliminati, a struttura di colata hè stata. trasfurmatu in a struttura deformata, è a prestazione di trasfurmazioni di a lega hè migliurata.

(3) Laminazione a caldo generalmente usa grossi lingotti è grande rolling di riduzzione, chì ùn solu migliurà l'efficienza di a produzzione, ma creanu ancu e cundizioni per aumentà a velocità di rolling è rializà a continuità è l'automatizazione di u prucessu di laminazione.

□ Classificazione
I platti d'acciaio laminati à caldu sò divisi in acciai strutturali, acciai à pocu carbonu è acciai in buttiglia saldati.A lamina d'acciaio laminata à caldu hà una durezza bassa, una trasfurmazione faciule è una bona duttilità.A forza di a piastra d'acciaio laminata in caldu hè relativamente bassu, è a qualità di a superficia hè povira (ossidazione \ finitura bassa), ma hà una bona plasticità.In generale, hè una piastra media è grossa, una piastra laminata à friddu, una forte resistenza, una durezza alta, una finitura di superficia alta, è una piastra in generale magre, chì pò esse usata cum'è stamping Aduprà u bordu.

Specifica di taglia

A dimensione di a piastra d'acciaio deve risponde à i requisiti di a tavula "Dimensioni è Specificazioni di Piastre d'Acciaio Laminate à Caldo (Excerpted from GB/T709-2006)".
A larghezza di a piastra d'acciaio pò ancu esse ogni dimensione di 50 mm o un multiplu di 10 mm, è a lunghezza di a piastra d'acciaio hè di qualsiasi dimensione di 100 mm o un multiplu di 50 mm, ma a lunghezza minima di una piastra d'acciaio di spessore menu di o uguali à 4 mm ùn deve esse menu di 1,2 m, è a lunghezza minima di una piastra d'acciaio di grossu più grande di 4 mm ùn deve esse menu di 2 m.Sicondu i bisogni, u spessore di a piastra d'acciaio hè menu di 30 mm, l'intervallu di spessore pò esse 0,5 mm.Sicondu i bisogni, dopu a negoziazione trà u fornitore è u cumpratore, ponu esse furniti platti d'acciaio è strisce di altre dimensioni.


Tempu di Postu: Dec-02-2021