Beijing-Tianjin-Hebei Investment and Trade Fair ospita a Cunferenza di Promozione di l'Investimenti China-Kazakhstan

Beijing-Tianjin-Hebei Investment and Trade Fair ospita a Cunferenza di Promozione di l'Investimenti China-Kazakhstan

Per prumove u sviluppu coordinatu di Beijing-Tianjin-Hebei è a custruzzione di a "Belt and Road", è prumove i scambii ecunomichi è cummerciale è a cooperazione Cina-Kazakhstan, a Cunferenza di Promozione di l'Investimenti China-Kazakhstan organizata cumuna da Beijing-Tianjin. -Hebei CCPIT, Handan Municipal People's Government and Kazakh Investment State Corporation 6 A cortina hè finita u 24 in Handan, Pruvincia di Hebei.

Cum'è una parte impurtante di u 2021 Beijing-Tianjin-Hebei International Investment and Trade Fair, sta prumuzione custruirà una piattaforma per l'imprese basate nantu à novi cuncetti, novi opportunità è novi futuri in a nova tappa, è urge à l'imprese à realizà un impegnu stabile è continuu. scambii ecunomichi è cummerciale internaziunali è a cooperazione in u periodu post-epidemicu.A riunione di prumuzione hà invitatu u Cunsigliu cummerciale di l'Ambasciata di Kazakhstan in Cina, u Ministru di u Dipartimentu di i Membri di a Càmera di Cummerciu Internaziunale Chine, u capimachja di a Cumpagnia di l'Investment State Kazakh, è u capu di u Sovrano Naziunale Samruk-Kazna. Fondu per assistisce à a riunione.

Questa cunferenza di prumuzione hà ammaistratu i spazii vantaghji di u Kazakistan attraversu diversi canali, cum'è visite in situ, teleconferenze, participazione in linea, etc., imparendu da u modu di accoglie a cunferenza, è sforzendu per ottene una conferenza pragmatica è efficiente per mezu di a cumminazione di discorsi invitati. , interpretazione pulitica è prumuzione di l'industria u scopu.dipartimenti pertinenti di a pruvincia di Hebei è Tianjin rispittivamenti introduttu a dumanda industriale straniera è a cooperazione ecunomica è cummerciale di i dui lochi;Kazakh Investment State Corporation hà introduttu l'ultime pulitiche ambientali d'investimentu è e priorità di a cooperazione straniera.L'interpretazione di a pulitica mette in risaltu a custruzzione di un novu mudellu di sviluppu è a prumuzione d'alta qualità di u sviluppu esternu.Esperti di l'industria di diversi campi è imprese eccezziunali in a pruvincia anu tenutu discorsi nantu à l'industria cumpetitiva, l'infrastruttura, a logistica è u trasportu, a cooperazione d'investimentu è di finanziamentu, ecc. alta qualità, è manera multi-angulu."furnisce supportu.

Sta prumuzione hà attrattu un gran numaru d'imprese da e trè regioni di Pechino, Tianjin è Hebei, cumprese l'agricultura, a minera, i materiali di custruzzione, a fabricazione di l'equipaggiu è a logistica.Hebei Lugang Group hà pigliatu l'iniziativa di cunnette è prughjettanu di creà magazzini d'oltremare in Kazakistan per espansione i scambii ecunomichi è cummerciale è cuncepisce u sviluppu di.

Hè capitu chì u Kazakistan hè unu di i primi paesi à realizà a cooperazione "Belt and Road" cù a Cina, è hè l'iniziatore di a "Cintura Economica di a Strada di Seta".A cuuperazione trà i dui paesi in i campi di l'ecunumia è di u cummerciu, a capacità di pruduzzione, è i scambii di persone è culturali hà datu risultati fruttuosi.In 2020, u voluminu cummerciale bilaterale trà Cina è Kazakistan serà di 21,43 miliardi di dollari americani.Frà elli, l'espurtazioni di a Cina à u Kazakistan sò 11,71 miliardi di dollari americani è l'impurtazioni da u Kazakistan sò 9,72 miliardi di dollari americani.In 2020, a Cina investirà 580 milioni di dollari americani in tutta l'industria di u Kazakistan, un aumentu annu di 44%.A fine di u 2020, a Cina hà investitu 21,4 miliardi USD in Kazakistan in diversi campi, principalmente in minieri, trasporti è altri campi.


Tempu di post: Jul-01-2021