Bobina galvanizzata, bobina PPGI, bobina d'acciaio Galvalume, bobina Aluzinc

 

 Bobina galvanizzata, bobina PPGI, bobina d'acciaio Galvalume, bobina Aluzinc

Cina hà annullatu u rimborsu di l'impositu di l'esportazione di 13% per l'acciaio laminatu à friddu è revestitu da u 1 d'aostu. I prezzi di l'azzaru d'impurtazione in Europa, u Mediu Oriente è l'Africa sò prubabilmente crescenu.

L'Europa è u Mediu Oriente deve s'appoghjanu nantu à l'impurtazioni per via di l'insufficiente autosufficienza di i prudutti d'acciaio laminati à friddu è rivestiti.Senza i prudutti di prezzu bassu di a Cina, puderia esse inevitabbile di aumenti di prezzi regiunale.

A causa di i dazi anti-dumping, a Cina hà esportatu assai pochi acciai laminati è rivestiti à l'UE in l'ultimi anni.Tuttavia, sti prudutti sò stati cuncurrenti in u mercatu internaziunale.I participanti di u mercatu anu dettu chì u prezzu di l'impurtazione serà aumentatu in settembre, postu chì a Cina hà abolitu u rimborsu di l'impositu.

A più attenzione deve esse pagata à u pianu di riduzzione di a produzzione di l'acciaio di a Cina in a seconda mità di l'annu, chì hà ancu spinta i prezzi internaziunali di l'azzaru.E quotazioni di i prudutti laminati à friddu da a Corea di u Sudu è u Giappone à l'Europa aumenteranu definitivamente


Tempu di Postu: Aug-05-2021