Rapportu d'analisi di a dimensione di u mercatu globale di a bobina d'acciaio pre-pinta (edifici metallici, edifici post-frame) 2022-2030.

A dimensione glubale di u mercatu di bobine d'acciaio pre-pittura hè prevista per ghjunghje à 23,34 miliardi di USD da u 2030 è si prevede di espansione à un CAGR di 7,9% da u 2022 à u 2030.

 

A crescita di l'attività di e-commerce è di vendita hè prevista per augurà a crescita durante stu periodu.E bobine d'acciaio pre-pitturate sò aduprate per i tetti è i pannelli di muru di l'edificazioni, è u so cunsumu in l'edifizii di metalli è post-frame hè in crescita.

 

U segmentu di l'edifiziu metallicu hè previstu di tistimunià u più altu cunsumu in u periodu di previsione per via di a dumanda di edifici commerciali, edifici industriali è magazzini.U cunsumu di edifici post-frame hè statu guidatu da i segmenti cummerciale, agriculu è residenziale.

 

A pandemia di COVID-19 hà purtatu à un aumentu di l'attività di shopping online.Questu hà purtatu à a crescita di i bisogni di magazzinu in u mondu.L'imprese di e-commerce aumentanu l'operazioni per via di l'aumentu di e shopping online da i cunsumatori.

 

Per esempiu, l'imprese di e-commerce in ecunumie in via di sviluppu cum'è l'India flottanu offerte di affittu per grandi spazii di magazzinu di l'ordine di 4 milioni di piedi quadrati per espansione e so operazioni in cità metropolitane in 2020. A dumanda di spaziu logisticu indianu urbanu di l'ordine di 7 - milioni di piedi quadrati sò previsti per esse tistimuniati da u 2022.

 

A bobina d'acciaio pre-pitturata hè fabricata usendu una bobina d'acciaio galvanizzata à caldo cum'è sustrato chì hè rivestitu cù strati di revestimentu organicu per impediscenu di arrugginisce.Una capa speciale di pittura hè appiicata à u spinu è a cima di a bobina d'acciaio.Ci ponu esse dui o trè strati di revestimentu, secondu l'applicazione è u requisitu di u cliente.

 

Questu hè vindutu à i fabricatori di tetti è pannelli di muru sia direttamente da i fabricatori di bobine d'acciaio pre-pitturati, centri di serviziu, o distributori di terzu.U mercatu hè frammentatu è hè carattarizatu da una forte cumpetizione per via di a presenza di fabbricanti chinesi chì vendenu in u mondu.Altri fabricatori vendenu in a so regione è cumpetenu nantu à a basa di l'innuvazione di u produttu, a qualità, u prezzu è a reputazione di a marca.

 

L'innovazioni tecnologiche recenti, cum'è u pretrattamentu senza risciacquare, e tecniche di cura termale di pittura cù infrarossi (IR) è infrarossi vicinu (IR), è e tecniche novi chì permettenu una cullizzioni efficiente di composti organici volatili (COV) anu migliuratu. a qualità di u produttu è a competitività di i costi di u produttu.

 

Per mitigà l'impattu di COVID-19 nantu à l'operazioni, parechji fabricatori anu cercatu modi per minimizzà e perdite di opportunità di u mercatu per a crescita investendu in R&D, accede à i mercati finanziarii è di capitali, è mobilizendu risorse finanziarie internamente per ottene u flussu di cassa.

 

I ghjucatori anu ancu i so centri di serviziu cù attività di slitting, cut-to-lunghezza è di trasfurmazioni per offre suluzioni persunalizate cù quantità minima d'ordine (MOQ).L'industria 4.0 hè una altra tendenza chì guadagna impurtanza durante l'era post-COVID per frenà e perdite è i costi.

 

Punti salienti di u rapportu di u mercatu di bobine d'acciaio pre-pittura

 

In quantu à i rivenuti, u segmentu di l'applicazioni di l'edificazioni metalliche hè prughjettatu di registrà u più altu ritmu di crescita da u 2022 à u 2030. L'industrializazione è a crescita in i mercati di vendita in linea in u mondu anu datu a dumanda di spazii è magazzini industriali cum'è u numeru di e. - i magazzini di cumerciu è di distribuzione sò aumentati

U segmentu di l'applicazioni di l'edificazioni metalliche hà cuntatu più di 70.0% di parte di u voluminu glubale in 2021 è hè statu guidatu da a crescita in i segmenti cummerciale è di vendita.L'edifizii cummirciali anu duminatu u segmentu in 2021 è sò previsti per esse guidati da a crescente dumanda di magazzini è magazzini frigoriferi.

L'Asia Pacificu era u più grande mercatu regiunale in 2021, in quantu à u voluminu è à i rivenuti.L'investimentu in edifici pre-ingegneria (PEB) hè statu u fattore principale per a crescita di u mercatu

L'America di u Nordu hè prevista per esibisce u CAGR più altu da u 2022 à u 2030, in quantu à u voluminu è à i rivenuti.A preferenza crescente di i sviluppatori immubiliarii per l'edificazioni prefabbricate è a custruzzione modulare cuntribuisce à sta dumanda

L'industria hè frammentata è carattarizata da una forte cumpetizione per via di a prisenza di pruduttori prominenti da a Cina chì servenu e geografie maiò in u globu.


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022