A cunniscenza di a galvanizazione nantu à a superficia di a bobina d'acciaio galvanizatu

A cunniscenza di a galvanizazione nantu à a superficia di a bobina d'acciaio galvanizatu

1. U costu di trattamentu bassu: u costu di galvanizzazioni in caldu hè più bassu di l'altri rivestimenti;

2. Durabilità: in l'ambienti suburbani, u gruixu standard di galvanizzazioni in caldu pò esse mantinutu per più di 50 anni senza mantenimentu.In i zoni urbani o offshore, u revestimentu antirugginu galvanizzante standard pò esse mantenutu per 20 anni senza mantenimentu.

3. Good reliability: a strata galvanizzata è a metallurgia di l'azzaru sò cumminati per diventà una parte di a superficia di l'azzaru, è a durabilità di u revestimentu hè relativamente affidabile.

4. Coating toughness: a strata galvanizzata forma una struttura metallurgica spiciali, chì pò sustene u dannu meccanicu durante u trasportu è l'usu.

5. Prutezzione cumpleta: ogni parte di a parte plated pò esse galvanizzata, è pò esse prutetta cumplettamente ancu in a depressione, angulu sharp è locu dissimulatu;

6. U risparmiu di tempu è di travagliu: u prucessu di galvanizazione hè più veloce di l'altri metudi di custruzzione di revestimentu, chì ponu evitari u tempu necessariu per u revestimentu in u situ di custruzzione dopu a stallazione.

7. Costu iniziale bassu: In generale, u costu di galvanizazione in caldu hè più bassu di quellu di applicà altri rivestimenti protettivi.U mutivu hè simplice.L'altri rivestimenti protettivi (cum'è a vernice di sabbiatura) sò prucessi intensivi di travagliu, mentre chì u prucessu di galvanizazione in caldu hè assai mecanizatu, è a custruzzione in a fabbrica hè strettamente cuntrullata.

8. Ispezione simplice è còmuda: a strata galvanizzata in caldo pò esse inspeccionata visualmente cù un calibre simplice di spessore di revestimentu non distruttivu.

9. Reliability: a specificazione di galvanizzazioni in caldu hè in generale in cunfurmità cù BS EN 1461, è u minimu di spessore di zincu hè limitatu.Dunque, u periodu antirust è u rendiment sò affidabili è prevedibili.

 


Tempu di post: 04-04-2021