Varietà è applicazione di l'acciaio galvanizatu à caldu

Varietà è applicazione di l'acciaio galvanizatu à caldu

I prudutti d'acciaio galvanizzati à caldu cumuni includenu lamiere è strisce d'acciaio galvanizzate, fili d'acciaio galvanizzati è rete di fili, tubi d'acciaio galvanizzati, sezioni d'acciaio galvanizzate è parti strutturali, raccordi per tubi galvanizzati (raccordi per tubi in ferro malleable), parti galvanizzate, elementi di fissazione, apparecchi galvanizzati. i prudutti, etc., i rivestimenti cumuni includenu rivestimentu di zincu puro, rivestimentu di lega di zincu d'aluminiu (zinc aluminium rare earth, zinc aluminium magnesium, zinc aluminium lead), zinc nickel alloy coating Al Zn alloy coating (Al Zn SI), etc. largamente utilizatu in a custruzzione, a cumunicazione, l'energia elettrica, u trasportu, l'energia, l'automobile, l'industria ligera (apparecchi domestici), l'agricultura, l'allevamentu d'animali, a pesca, a petrochimica è altre industrie.

(1) Industria ligera, industria di l'apparecchi domestici: climatizzatori, televisori, lavatrici, frigoriferi, forni à microonde, riscaldatori d'acqua è altri apparecchi di casa cunchiglia è piastra di fondu, piastra è cunchiglia di fondu di computer, camini civili, utensili da cucina, secchi, cuntenituri, ecc.

(2) Industria di l'energia è di a cumunicazione: torre di trasmissione di energia è trasformazione, torre di cumunicazione, cinturione di armatura di cable, filu d'acciaio galvanizatu à pocu carbonu per a cumunicazione, filu d'acciaio galvanizatu per filu di cerniera d'aluminiu di nucleu d'acciaio, ganciu, filu d'acciaio galvanizatu per a sospensione è fissazione.Bracciu trasversale di palo, filu di stallazione è fastener, tutti i tipi di passacavi.

(3) Industria di a custruzzione: ogni tipu di chiglia d'acciaio ligera per a custruzzione industriale è civile, pannelli di strati di custruzzione, cartone ondulatu, griglia di tettu, tubu galvanizatu per ventilazione, fornitura d'acqua è drenaje.

(4) Industria di l'automobile: carrozzeria, porta, piastra di fondu, piastra interna, etc.

(5) Trasportu: guardrail d'autostrada, rete d'isolamentu autostradale, pali di luce per strade è autostrade, diversi segni, parti strutturali galvanizzate per ponti.

(6) Metallurgia, industria chimica: tutti i tipi di tubi galvanizzati di trasmissione di liquidu à bassa pressione, struttura strutturale, ogni tipu di cuntenituri.

(7) Agricultura: tubi d'irrigazione per aspersione, chiglia d'acciaio ligera per serra di plastica, granai, cuntenituri di almacenamento è trasportu, arnesi agriculi, filu di ferru galvanizatu per ubligatoriu

8) Pesca è zootecnia : corda d'acciaio per a pesca è recinzione in rete per l'allevamentu di l'animali.

 


Tempu di pubblicazione: 15-06-2021