Chì sò i passi implicati in a linea di produzzione di galvanizazione

Bobine d'acciaio galvanizatusò pruduciuti attraversu un prucessu di rivestimentu di metallu chì implica u passaghju di bobine laminate à friddu attraversu un bollitore chì cuntene zincu fusu.Stu prucessu assicura l'adesione di zincu à a superficia di a lamina d'acciaio.U Zinc Layer furnisce una eccellente resistenza à a corrosione è prolonga a vita di serviziu.

A Linea di Produzione Galvanizzata adopta un prucessu galvanizatu à caldo d'acciaio di magnesiu. Stu prucessu piglia una bobina d'acciaio laminata à freddo cum'è materia prima, cumprese a pulizia, l'asciugatura, l'annealing, l'evacuazione, u rinfrescante, a finitura è a passivazione è poi l'avvolgimentu à u pruduttu finitu. A nostra linea di produzzione gode di altu livellu. di cuntinuu, precisu, grande scala è automaticu.U pruduttu hè largamente utilizatu in l'industria, l'agricultura è a custruzione.Quandu a superficia di a piastra d'acciaio hè rivestita di zincu, uttene i vantaghji di una bona resistenza à a corrosione, alta resistenza è facilità di trasfurmazione, etc.

Calda immersagalvanizatuI prudutti sò largamente usati in l'apparecchi domestici, u trasportu, a fabricazione di cuntenituri, tetti, materiale di basa per pre-pittura, ducting è altre applicazioni in custruzzione.


Tempu di Postu: Dec-27-2021