Perchè parechje persone sceglienu a lamina d'acciaio galvalume avà?

L'acciaio Galvalume hà un finitu ornatu biancu argentu.

 

Calore riflettente

A riflettività termale di a lamina d'acciaio galvalume hè assai alta, duie volte quella di l'acciaio galvanizatu, è hè spessu usata com'è materiale d'insulazione termale.

 

Resistenza à u calore

A lamina d'acciaio di Galvalume hà una bona resistenza à u calore è pò sopra à alte temperature di più di 300 gradi Celsius.

 

Resistenza à a corrosione

A resistenza di corrosione di a bobina d'acciaio galvalume hè principalmente per via di l'aluminiu, a funzione protettiva di l'aluminiu.Quandu u zincu hè purtatu, l'aluminiu forma una densa capa d'oxidu d'aluminiu, impediscendu chì i sustanzi resistenti à a corrosione corrodenu più l'internu.

 

Durà

A lamina d'acciaio Galvalume hà una eccellente resistenza à a corrosione è à l'usura.A so rata di corrosione hè di circa 1 micron annu.Sicondu l'ambiente, pò esse usatu per una media di 70 à 100 anni, chì mostra chì hè permanente cù a vita di l'edifiziu.

 

Facile à pittura

A foglia di galvalume hà una excelente aderenza à a pittura è pò esse pittata senza pretrattamentu è intemperia.Perchè a densità di 55% AL-Zn hè più bassu di quella di Zn, l'area di a lamina d'acciaio di galvalume hè più di 3% più grande di quella di a lamina d'acciaio di galvalume sottu u stessu pesu è u listessu spessore di a capa d'oru. .

 

Eccellente culore è texture

U zincu di galvalume grisu chjaru naturali hà un lustre spiciale, chì hè completamente sfarente da u culore di pittura artificiale, chì mostra una texture naturali eccellente.Inoltre, a bellezza di l'edifiziu pò esse mantinuta da a fine di a rinuvazione à l'usu di parechji anni.Inoltre, i fogli d'acciaio di galvalume sò naturali cumpatibili cù l'altri materiali di u muru esternu di l'edificiu, cum'è marmura, muratura, facciate di vetru, etc.

 

Cunduce à a prutezzione di l'ambiente

U fogliu d'acciaio di galvalume pò esse 100% smel è riciclatu di novu, è ùn decompose è scaricate sustanzi dannusu, per quessa ùn contaminarà micca l'ambiente, mentri àutri metalli chì venenu in cuntattu cù pollutants seranu erosi o corroded, leak metal ions, è entra in l'acqua sotterranea, causendu prublemi ambientali.

 

Facile à mantene è gestisce

A lamina d'acciaio Galvalume ùn hè micca solu una longa vita, ma hà ancu bassi costi di mantenimentu.A foglia di zincu ùn hà micca un revestimentu di superficia, u revestimentu si sguassate cù u tempu è ùn deve micca esse riparatu.In fattu, tramindui l'aluminiu è u zincu ponu formanu continuamente strati protettivi di passivazione in situ in l'aria cù funzioni auto-guarigione per i difetti di a superficia è i graffi.


Tempu di Postu: Apr-26-2022